2009. május 9., szombat

2009. május 7., csütörtök

2009. május 4., hétfő

Top Played !!!

1. B-Sensual - Jesus on the Records (KDJ Shitty Booty) (7:15)
2. B-Sensual Feat Virág - White Angel (WaWaKin Booty mix) (6:33)
3. Chocolate Puma - Only Love Can Save (Funkerman Remix (7:08)
4. David Tavare - Call Me Baby (Jerry Ropero Remix)(7:34)
5. Deep dish - Say hello (8:47)
6. Dj Wallas & Gabriel B & Morph - Melody (Original) (5:33)
7. Dj Metzker Viktoria & Dj Junior - The House of Playmates (Chris Lawyer & Thomy remix) (6:35)
8. Exacta & Belocca feat. Corey Andrew - Lost In Music (Frisco Kids aka Mr. Vasovski & Dj Kincses mix) (6:14)
9. Fresh 27 - Give Me Love - (Bozóky Lipóczy Nikola rmx) FULL 08:38 (8:37)
10. Hamvai P.G. Feat. Dukai Regina - Dream Of My Life (Vocal Edit) (3:17)
11. John Dahlback - John Dahlback- Everywhere (Chris Lawyer and Thomy Remix) (7:17)
12. Roland Klinkenberg & Dj Remy vs. Red Carpet - Allright (Spark Mash-Up) (6:19)
13. Royaal N Black Ft Bryan B - Come Home (Fourth Nation Remix) (7:45)
14. Steve Forest - Come 2 Me (Nicola Fasano Cote D Azur Mix) (7:57)


2009. május 3., vasárnap


Így készül a Sensation
Közzétette: mayer_b
Létrehozva: Április 12, 2009


Milyen egy ekkora partyt levezényelni? Milyen problémákat kell megoldani? Egyáltalán komolyan veszik-e a magyar Sensation-t a holland szervezők? Baksai Pétert, a Showtime Budapest egyik vezetőjét kérdeztük.
 

Milyen problémákkal kellett szembenézni az első Sensation szervezésénél?
Baksai Péter: A Sensationt az amszterdami Ajax Arenára találták ki, tehát azt a díszletet át kell ültetni valahogy a Papp László Sportarénára, ami nem kis meló. Csak annyit mondanék viszonyítási alapnak, hogy egy Eric Clapton-koncert díszleteit és technikáját egy nap alatt építik föl, és még éjszaka le is bontják, ez a Sensation esetében négy, plusz egy nap. Sokkal jobban oda kell figyelni, gondoljunk bele, itt nemcsak zene van, hanem külön épített egyéb rendezvényhelyszínek a VIP-lelátóktól a Deluxe-termeken át a nagy Lounge-teremig.

Most milyen új problémák merülhetnek föl?
B.P.: Sokat tanultunk a tavalyiból, például új helyre kerül a keverőpult, büfé települ a legnagyobb Deluxe-emelvényre. Ezek kényelmi apróságok, inkább csak csiszolgatunk az előző év tapasztalatai alapján.

Mit mondtak először az emberek, amikor azt mondták nekik Sensation? Megragadt-e mára ez mint brand?
B.P.: Ma már sokkal könnyebb dolgunk van, mint tavaly, hiszen akkor még csak egy szűk réteg ismerte. Mostanra megszilárdult Magyarországon is a brand, de még mindig azt mondhatjuk, hogy aki még nem ismeri, az nézzen meg egy Sensation-trailert valamelyik videomegosztón. Mi órákig mesélhetnénk, de a videók és a képek mindent elmondanak. 

Jövőre is vállaljátok?
B.P.: Egyértelmű.

Milyen a kapcsolatotok a holland szervezőkkel, naponta beszéltek?
 B.P.: Minden héten telefonos konferenciát tartunk és nagyjából, minimum napi harminc e-mailt váltunk. Mindent egyeztetünk: a technikák, menedzsment, dj-k, hotel, repjegyek, rengeteg előkészületi tennivaló akad, hogy gördülékeny legyen majd a lebonyolítás.

Pont ugyanolyan komolyan veszik a kelet-európai helyszínt, mint mondjuk Brazíliát?
B.P.: Abszolút, ez egy nagyon komoly brand, ha megjelenik valahol, akkor az utolsó díszletelemnek, lézersugárnak, szökőkútnak, táncosnak is tökéletesen rendben kell lennie. Így lesznek elégedettek az esemény látogatói.